414

jag och karin har gosat i sängen med te och monsters inc hela morgonen. åkte in till stan och sålde ett par gamla skor jag inte använder till en brud. jag fick 1500. känns bra. jag sparar så det brinner så jag kan åka ut och tågluffa i sommar.
nu sitter jag på bussen till martin. jag ska berätta om egil. det måste jag. det har jag lovat mig själv. han kanske kommer hata mig. men nu är det såhär.. ska försöka säga det på ett lagom sätt. åå..
är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. det är hos hans pappa också så om han vill att jag ska gå när jag berättat hoppas jag att det är timeat så att jag kan åka med en buss eftersom att dom bara går en gång i timmen ":)"


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0