416

igår efter att jag åkt från martin hade vi gäster. min mamma skrev ett reportage om gömda flyktingbarn för tio år sen där hon följde en familj. vi har fortfarande kontakt idag. det var så härligt att träffa som. så mycket värme och kärlek. den yngsta tjejen i familjen har fått en dotter också så jag fick gosa med bebis lite. sen åkte vi och åt middag med lite släktingar. de var fint fet med. var dock lite rödvinsseg i huvudet när jag vaknade. martin hade smsat och undrade om jag ville ses en kortis idag, så jag åkte hem till honom, han tömde, jag åkte hem. är det inte SÅ en kkrelation ska vara? det var mysigt att krama på honom lite iallafall.


avtryck;
Postat av: J

vad jag känner igen eran relation med en relation jag hade. jag tyckte det var så jobbigt för man visste varken ut eller in

2012-12-31 @ 18:54:17
URL: http://freedomtime.blogg.se

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0