545

blev inte spritluckan, kön var för lång. vi drack vin på vårt stammisställe bara. bråkade lite med martin (nähä?) så åkte hem till honom. allt var okej men han var ledsen. bråkade mer sen. det löste sig, men ångesten över att vi aldrig kan hålla sams, hur mycket vi än tycker om varandra, kryper bara närmre.
kanske är det just för att vi tycker om varandra så mycket som vi bråkar, för ingen av oss har någon rätt att säga vad den andre får göra. det är svårt att sätta gränser...

idag har vi kollat massa walking dead (vi är snart ikapp) och gosat i sängen.
det är helt löjligt fint väder i göteborg idag. hade väl egentligen velat göra något, men jag känner att jag måste tvinga mig själv att plugga. jag kommer ju ändå inte kunna slappna av helt förrän jag är klar med pakistan.
och det är är ju faktiskt fortfarande kallt på kvällarna..

ikväll ska jag ta en propavan. har sovit utan dom senaste nätterna. har sovit utan något alls. martin har varit mitt propavan och det har funkat okej.

sitter på spårvagnen hem nu. ingen stor lust att träffa mamma och pappa. dom har varit på spa sen igår så jag hoppas att dom är lite lugna och utvilade och inte gnälliga.
(jag vill så gärna flytta igen)

jag ska försöka att inte tänka så. jag har köpt cola light och det är soligt och tillochmed lite varmt. jag ska försöka njuta nu.


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0