550

funderar också på om jag ska smsa martin. om det är värt det. jag vet att han är med john, så han är inte ensam och grubblar iallafall.. dom skulle ut ikväll. med johns tjejkompisar. jag vet att jag inte har någon rätt att oroa mig. men jag gör det. för det känns jobbigt. sen har han ju sagt att han inte VILL vara med någon annan pga kär. men det skulle inte förvåna mig om han är sårad och vill såra tillbaka. inte för att han är en dålig människa, men för att sånt händer.
jag vill att han ska ha det bra. sex eller inte. men jag vet inte om ett sms skulle lugna honom, eller röra upp allt igen. jag vet ju inte. vet inte vad han vill..


avtryck;
Postat av: alexandra

Min lägenhet finns alltid. Du kan komma och gå som du vill, det vet du.

2013-04-03 @ 23:28:32
URL: http://sweetturningsour.wordpress.com

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0