577

igår var jag på kalas. hos martins mamma. jag fattar inte hur jag lyckats trassla in mig i det. martin har ju sagt att vi är tillsammans pga hon frågade så mycket. hon fyllde år och bjöd mig på intim familjemiddag. hjälp. det gick bra. bättre än väntat. det var trevligt. vi köpte massor med fina tulpaner och pratade länge. efter några timmar åkte jag och martin och hans bror carl-johan och hans flickvän malin hem till deras pappa. och där fick jag träffa en annan av martins bröder. daniel och hans fru angelica var där och jag kände mest att kräääks orkar inte ha den där pariga stämningen, SPECIELLT eftersom att jag och martin inte ÄR tillsammans. kul.
vi gick upp till honom istället. hade det konstigaste sexet någonsin, med bruce den allsmäktige på i bakgrunden. skrattade rätt mycket.

men redan på kvällen började skiten. den kröp sig på, alldeles för nära. och vi sov i varsin del av den storstora sängen för jag klarade inte av närheten. på morgonen var allt fel. jag kände det från början. ångesten och jag överanalyserade allt.

sen var det cisv på liseberg. stressen och jag gick med rebecka. ännu mer stress.

nu är jag på väg till madde. vi ska äta middag och sen ut några stycken och fira henne. egentligen vill jag sova. hem och tabletter. slippa tänka känna andas finnas. försöker se det positivt: alkohol. jag tänker inte minnas denna kvällen. och det känns rätt gött faktiskt.


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0