514

har bråkat jättemycket med martin sen jag skrev sist. han smällde igen dörren och gick, men vände efter ett tag och kom tillbaka. vi grät i timmar och jag bestämde mig för att vi skulle sluta träffas. på riktigt den här gången. så grät vi ännu mer. vi pratade om att vi skulle sakna varandra. hur det skulle bli. vi sa att vi kunde ses utan att ligga. han sa att då skulle vi inte ses alls. och så grät vi mer. han frågade försiktigt om vi kanske kunde sova tillsammans ibland ändå pga han sover så dåligt utan mig.
efter flera timmar sa jag att jag ångrade mig, men jag är inte säker på om han hörde. och jag är inte säker på vad jag vill. vi lyckades ju halvbra och knullade ändå. och nu sitter jag på bussen på väg till honom. jag vet ärligt inte hur det blir. eller vad jag vill. får se.


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0