516

jag skriver aldrig längre och glömmer vad jag gör. denna veckan känns så förvirrande. idag måste jag plugga. ska ha seminarium imorgon och uppsatsen jag ska opponera på är en katastrof och han som skrev den är klassens mongo = vill inte vara elak. efter det ska jag till sexologen. och så fyller min mamma år. vi ska äta middag med mormor och morfar.
på onsdag måste jag plugga till fn. pakistan osv. sen kommer karin hit och färgar mitt hår och kollar på världens konflikter om vietnam och sover här. på torsdag är det mer pakistan och sen åker jag och karin till lerumsgymnasiet och kollar på deras fnrollspel och hänger med anton och martin och aron som ska vara rådgivare åt tvåorna som spelar. lite för att vi ska lära oss men mest för att karin och aron ska få träffas. på fredag ska jag och karre på lerums 100dagarsfest med grabbarnaboys och sover kanske sen hos martin. på lördag tänker jag vara bakis och ta det lugnt. på söndag ska jag packa och på måndag åker jag till berlin. hjälp.


avtryck;
Postat av: belle

håll huvudet högt osv PUSS & KRAM

2013-03-04 @ 16:01:11

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0