539

har väl pluggat med lovisa i kanske fyra timmar. hon är inte heller så pluggig. ajajaj. policydokumentet skulle varit inne för en och en halv timme sen. vi är inte ens klara med första punkten. av fem.. det är egentligen inte det att jag har ångest över att vi kommer lämna in för sent. det är inte det att vi inte kommer få vara med i rollspelet, eller kommer få ig. det som känns jobbigt är att det fortfarande ligger över mig. jag vill bli klar och sova och skratta och kunna tänka på annat. jag behöver det just nu. jag hinner inte tänka på mig själv just nu, och hur egoistiskt det än låter, behöver jag det just nu. visst får jag väl skylla mig själv som inte började tidigare. jag vet. men ändå. ändå. fan.


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0