107

jag och max åkte till karin och drack te och skrattade och sov på madrasser på golvet
imorse åkte vi till skolan och fy och fy
pratade med rektorn och försökte stryka kurser (cirka skitmånga) men der var knöligare än jag hade tänkt.
och så regnade det. och jag hade inget paraply.
idag ska jag träffa rebecka också. och jag fick inte leveransrapport på mina sms till henne och vågade inte ringa och nä. allt var helvetet. gick till café vasa och åt lite kladdis med några från klassen och rökte upp mina cigaretter.
sen åkte jag hem.
och nu väntar jag på att rebecka ska höra av sig. hon smsade och sa att hon slutar senare och skulle smsa lite innan. är nervös. är dödstrött.
är rädd.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0