112

fösta dagen i skolan och jag har suttit med lovisa hela tiden, min fina fina.
efter första lektionen var jag skoltrött och efter lunch ville jag gå hem och lägga mig.
jag stannade och när skolan var slut satte jag och lovisa oss och kedjerökte och sen gick vi till centralstationen och träffade anton och martin.
alltså.
jag träffade martin.
ville aldrig sluta krama honom och ville liksom flytta in, inuti, honom. ville vara där han var alltid och vi stod liksom och höll i varandra hela tiden och pussades och å. dog.
dom skulle iväg och jag skulle iväg så det var nog bara en halvtimme. men oj. oj vad värt. jag ska träffa honom imorgon. är så lycklig. ska aldrig sluta krama martin. aldrig.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0