118

martin kom hit igår och vi låg i min säng och gosade och sen tittade vi på harry potter och åt popcorn. (jag älskar honom) vi somnade hela tiden så vi stängde av filmen och borstade tänderna och han sa att jag var söt och så hamnade vi i sängen. jag kommer aldrig när jag har sex med någon. speciellt inte efter oscar. men.
MEN.
igår var det nära. det känns helt sjukt. jag blev så glad. jag har trott att efter oscar kommer jag aldrig kunna komma vid sex, någonsin. men kanske ändå. (jag hoppas) sen hade vi sex och det var typ det bästa jag har varit med om (= det märktes att vi inte hade haft sex på en månad) sen låg vi och tittade varandra i ögonen tills någon blundade och vi höll handen när vi somnade. när vi vaknade låg vi kvar i sängen och gosade och pussades. sen gick han och köpte pizza till oss till frukost och så kollade vi på mer harry potter. (jag älskar honom)
när jag sen sminkade mig och fixade mitt hår tittade han på mig och sa du är så jävla snygg. och han sa det liksom med eftertryck och inte på skämt utan på allvar och på riktigt. och jag dog dog dog för att han är så världsbäst. sen skedade vi i soffan tills harry potter tog slut. jag älskar honom och han gör mig så glad och min kudde luktar martin nu.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0