74

å vad jag behövde detta. jag och anton körde till stinas ö och vi tre andades havsluft och skrattade och petade på döda änder med pinnar och fiskade krabbor och badade och skrattade och pratade länge länge och skrattade och åt god grillmiddag och spelade brädspel och åt marabou och drack kaffe och skrattade och gosade och tittade på harry potter och pratade och sov djupt för det var så tyst och skrattade och åt långfrukost i förmiddagssol och spelade kort och skrattade och pratade och körde hem och lyssnade på värdelös och fantastisk musik och skrattade och drack mellanöl och skrattade och kramades.
dom är fantastiska och nu är jag ensam hemma. ensam. igen.
(alltidalltidalltid)

avtryck;
Postat av: Anonym

åh, vad mycikt det låter. tänker på dig!

2012-08-06 @ 09:47:32
Postat av: belle

mysigt* & det är från mig. belle. haha eh

2012-08-06 @ 09:48:02

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0