93

var på mitt (förhoppningsvis) sista möte på bup. jag kommer ha kvar min läkare till jag vet vart jag ska sen. det känns skönt.
men.
jag måste bestämma. jag trodde att jag hade sagt till att jag vill till vuxenpsyk, men tydligen har dom inte fattat. så nu fick jag en massa namn till privata. jag vet inte vad jag vill. men det skulle vara skönt med vuxenpsyk för då kan jag ha läkare och samtalsperson på samma ställa. plus att jag är inne i systemet då.
men jag vet inte. jag ska fundera på det. kul.
imorgon blir jag vuxen.

avtryck;
Postat av: belle

vuxenpsyk är fantastiskt om man hamnar rätt. det gjorde jag. hoppas du hittar något som passar dig!

2012-08-14 @ 20:01:29

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0