99

jag dog inatt. och sen föddes jag igen. precis klockan 02:54.
jag fick ett sms av rebecka. precis klockan 02:54.
 
"hoppas du hade en bra födelsedag!
hoppas du såg kristian idag.
jag älskar dig"
 
och jag vet inte vad jag ska känna. vet inte vad jag ska tycka.
(jag hade lite ont i magen hela födelsedagen för att hon inte hade sagt grattis)
men nu sa hon grattis. hon sa grattis och dom tre finaste orden man kan ge någon.
(och jag vill bara lukta på henne. jag vill bara krama henne och känna rebeckadoften)
hon vet att jag älskar kristian anttila. så hon frågade om det.
(hon vet för jag har tvingat med mig henne för att titta och lyssna så många gånger)
och nu ska jag svara.
och jag har panik och lyckofjärilar.
 
 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0