363

är så trött på min jävla uppsatsjävel. det blir ju aldrig klar. och även om den blir klar kommer jag inte vara nöjd. och det är ju ett helvete eftersom att den är typ halva mitt betyg i tre stycken kurser. och med tanke på att jag i princip bara läser dom tre kurserna (har hoppat av så jävla mycket) är det livsviktigt att det går bra.
och martin har inte hört av sig fast han lovade att göra det. och jag hatar mig själv för att jag blivit _den_ tjejen. den som bryr sig. jag hatar att jag bryr mig. och är så trött på att vänta och undra.
och jag kan ingen av danserna till på söndag. kommer väl gå förjävligt. och dessutom kommer vi ju dansa i princip nakna på båda koreografierna och jag hatar min kropp mer än någonsin just nu.
har så mycket hat och sorg och förvirring i mitt lilla huvud att det skulle räcka åt hela världen.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0