381

hej alla fina. ni har väl inte missat trygg utan garderob?
min fina fina vän lova startade eventet på facebook och det går hur bra som helst.
https://www.facebook.com/events/315701701878655/?fref=ts
där är länken. in och delta!!

(detta är lite speciellt, för lova är så himla fin. och den tjugonde november 2010 skrev jag detta i min blogg

nu har lova gått. vi låg i min säng, under alla täcken och bara pratade. vi skrattade, var allvarliga och trygga. vi såg en film. skrattade åt samma skämt... tittade på bilder på ellen. lova dreglade, jag log åt kärleken. en stund innan hon skulle gå sa hon kom hit. och så la jag mig i hennes armar. hon sa att jag var liten. och så låg vi länge länge. hon pussade mig på pannan och jag ritade cirklar på hennes rygg. vid tjugo över två gick hon härifrån. och jag skulle velat sova i hennes armar inatt. och så måste jag säga det förbjudna igen.
hade inte jag haft VFK, hade jag varit kär i lova.


jag tror inte att jag var kär, dessutom var jag ju tillsammans med sean då, och var lyckligast på jorden över att han ville ha mig och hur fint vi hade det tillsammans. men det har alltid varit något speciellt med lova. fina lova)


avtryck;
Postat av: belle

alltså BÄSTA EVENEMANGET NÅNSIN. älskar det. åh

2012-12-14 @ 17:46:21

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0