382

imorgon ska jag åka pulka med mina älsklingar och sova nära och skratta och kramas. stina och anton och martin är så himla speciella för mig. på olika sätt alla tre. men dom är så viktiga i mitt liv.

avtryck;
Postat av: belle

tänkte att jag bokar biljetter till dig när jag är hemma från spanien igen dvs den tjugisjätte? hur låter det? & hade jag kunnat komma redan den tredje (en torsdag) & stanna till antingen femte (en lördag) eller sjätte (en söndag)? hade varit sååååå himla bra för ellinor du vet en av mina närmsta vänner som numera bor i umeå kommer hem till göteborg över jul & ska antagligen åka hem den fjärde. &. ja. vill så himla gärna hinna ge henne en kram bara pga vi har ej setts på snart ett halvår & vi brukade ses minst en gång i månaden förut = blir helt KNÄPP. du förstår. men hade det gått bra? PUSS. LÄNGTAR EFTER DIG

2012-12-14 @ 17:50:14

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0