384

jag mötte stina på centralen i fredags. vi satte oss på bussen tillsammans. bussen som tar nästan en timme. vi skrattade. mycket. sådär som vi gör. vi klagade över livet och sexlivet och gråbo och vintern och mörkret. när vi gick av för att gå till anton tappade vi bara bort oss lite, och trodde bara att vi skulle bli släggmördade en gång. anton var inte hemma, men martin och aron var där. jag kramade inte martin. eftersom att det känns lite konstigt tänker jag fortfarande att det är lika bra att han får komma till mig. och det gjorde han. sen. anton kom och vi satte på linas kvällsbok och martin gosade ner sig bredvid mig i soffan och bjöd på snus. aron gick och vi åt och vi såg en till film. jag, som aldrig någonsin somnar till en film, eller spontansomnar, utan alltid måste bestämma mig för att somna, halvsov i martins famn.
 
när vi skulle sova låg jag och martin på en madrass och stina och anton på en annan. i princip alla har gjort något sexuellt med alla andra i gänget, så det brukar inte vara någon stor grej hur vi sover. det senaste året har väl jag och martin alltid sovit tillsammans i och för sig.. jag och martin hade varsin hörlur och lyssnade på min decemberspellista. vi låg nästipp mot nästipp och log. jag rappade på skånska för honom och han kliade mig på ryggen. vi hörde att anton och stina låg och pussades och blev sådär förbjudet fnissiga. vi kollade om jag kunde klappa med brösten, det kunde jag och vi fick därför världens största skrattanfall. sen hade vi världens tystaste och mest romantiska sex. seriöst. längsamt och titta in i ögonen och le och pussa på kinden och klappa på nacken. vi somnade. vi hade sex en gång till, fast halvt i sömnen. stina och anton låg också under natten. tror att det var bra för dom. för båda. av olika anledningar. 
 
jag sov katastrofalt jävla dåligt och gick ut mitt i snöstormen mitt i natten för att andas lite. när jag kom tillbaka in och kröp ner bredvid martin kramade han mig hårt och viskade att jag inte fick gå igen, att han hade blivit så nervös när han vaknade och jag inte var där. 
 
på morgonen gosade vi och åt frukost. sen klädde vi på oss en miljon lager kläder och gick och åkte pulka. det var längesen jag skrattade så mycket. jag och stina ramlade hela tiden och anton och martin hade snöbollskrig. okej att vi är arton år gamla, men det var så otroligt skönt att vara sju år gammal igen. jag och stina åkte hela tiden i vassen och välte överallt. har träningsvärk överallt i kroppen, men mest av allt i magen för att vi hela tiden skrattade. vi mulade anton och jag och martin hånglade i snön. jag hade på mig hans storstora jacka. två älgar gick förbi och vi drack hallonsoda när det började snöa.
 
när vi kom hem klädde vi av oss alla blöta kläder och gosade. sen åt vi pannkakor och anton och martin följde oss till bussen. grabbarna sa att vi borde göra det här oftare och jag och stina grät nästan pga kände oss lite önskade. jag och martin höll handen och jag tror att jag var lycklig. han undrade när vi skulle ses nästa gång, vilket är konstigt eftersom att vi aldrig bestämmer det utan typ ringer och sen ses samma dag. vi bestämde att vi skulle ses nästa fredag. vi ska köpa en julklapp till oss själva. han har julfest på onsdag, jag har julfest på torsdag. och skolavslutning på fredag. 
och så fort bussen hade stängt dörrarna började jag och stina skratta. sådär okontrollerat och länge. 
 
jag älskar alla tre något otroligt. 

avtryck;
Postat av: belle

alltså finaste jag läst på länge

2012-12-19 @ 17:06:28

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0