390

detta blir ett datum att sätta i kalendern kompisar. idag ska vi fira. 
idag, förut, när jag var hos martin. hade vi sex.
 
och
jag
kom
 
HEJA HURRA HALLELUJAH!
jag kom. jag som aldrig ens kom innan jag blev våldtagen. jag har ju tänkt att då kommer det ju verkligen ALDRIG hände efter. MEN DET GJORDE DET. grinade nästan lite av lycka och martin grinade också nästan lite av lycka. och han sa liksom flera gånger att det var cirka bästa dagen i hans liv och jag bara log och ringde stina och skrek av lycka och hon grinade lite av lycka. och så kramade han mig tusen gånger och vi skrattade tillsammans och funderade på om vi skulle göra en facebookstatus om det pga kände att alla borde få veta att jag, våldtagna, rädda jag, kunde komma. och att jag, har hittat min sexualitet igen. och så känner jag såhär:
 
nu kan jag gå vidare. det var ett sånt här tecken jag behövde, för nu är det okej för mig att gå vidare. nu kan och vill jag släppa allt som har med oscar att göra och visst kommer det säkert vara jobbigt i framtiden också, men just i denna stunden känner jag att nu är jag klar. nu är jag klar med oscar.
 
och martin sa att han älskade mig och att jag var bäst. och jag bara var i hans armar och kunde inte sluta le.

avtryck;
Postat av: belle

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ELLER!!!!!!!! DÖR PGA FINSATE LÄSNINGEN NUMMER TVÅ PÅ BARA END AG FRÅN SAMMA BLOGG. JA. JAG SKRIVER I VERSALER. ÄR SÅ EXALTERAD

2012-12-19 @ 21:42:33
Postat av: belle

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ELLER!!!!!!!! DÖR PGA FINSATE LÄSNINGEN NUMMER TVÅ PÅ BARA END AG FRÅN SAMMA BLOGG. JA. JAG SKRIVER I VERSALER. ÄR SÅ EXALTERAD

2012-12-19 @ 21:42:40

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0