259

martin mötte mig på hållplatsen och jag fick hålla honom i handen och dog dog dog för att jag har saknat honom så mycket.
hade fått ett sms i fredags är hemma hos mamma nu och om du är ledig skulle jag vilja krama dig! kunde ju inte ses då. tyvärr. jag smsade och frågade om jag skulle ta med något (lite av ett internskämt) och han sa att nej vill nog mest ha dig inget annat. och jag dog igen pga SAKNAD. han sa att han var lite kär i mig. men han sa det på ett matin-sätt så jag visste inte om han var seriös eller inte. jag valde att inte tänka på det. vi laddade ner det nyaste avsnittet av misfits och skedade i hans säng. av någon anledning var vi vakna jättelänge. han kunde inte sova för att han hade vänt på dygnet i australien och jag kunde inte sova för att jag inte hade tagit propavan. vi låg och skrattade och pratade sådär som bara vi kan. vi hade jättemysigt sex och sen rökte vi på balkongen. vi somnade efter ett tag. han sov tydligen jättedåligt för att det var mitt på dagen för honom i kroppen och jag halvsov väl mest. fast det var egentligen nästan bättre. då kunde jag märka när kan kliade mig på ryggen och pussade mig i nacken fast att han trodde att jag sov. jag somnade på riktigt någongång på morgonen. klockan elva väckte martin mig med frukost på sängen.
frukost.på.sängen
FATTAR NI HU BRA HAN ÄR
vi duschade tillsammans och vi la oss i hans säng och jag hade superblött hår och han kliade mig på ryggen och sa att jag var snygg. han gjorde såna typiska martingrejer, typ tittar ner i min tröja och säger att jag har dom snyggaste tuttarna han vet och kysser mig på halsen och ligger väldigt nära och kliar mig i håret. jag ville inte åka hem för då skulle jag behöva plugga. han ville inte att jag skulle åka hem för då skulle han behöva plugga. så vi skedade istället och tittade på spiderman. han följde mig till spårvagnen och vi höll handen och när jag kom hem hade jag ångest över hur bra han är. på alla plan. 

avtryck;
Postat av: belle

låter så jävla bra helt enkelt. så. jävla. bra.

2012-11-05 @ 17:27:31

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0