262

mår bättre idag. tror verkligen att dom där tabletterna jag fick började verka efteråt. tyvärr gjorde dom mig bara lite virrig och slapp i kroppen, jag blev ju inte direkt lugn. sov helt okej iallafall. är seg idag och lite svullen, men har inte ont. eller såklart om jag kommer emot eller öppnar munnen för mycket, men det stör inte egentligen. stina kommer nog hit sen och tar hand om mig.

avtryck;
Postat av: anna

skönt att operationen gick så bra. <3
opererade bort en visdomstand för typ två år sen och det var fan inte kul. fick inga som helst lugnande tabletter innan. däremot var jag tvungen att få tre bedövningssprutor, men kände ändå en hel del av vad de gjorde, fast det var inte det värsta. de fick ut tanden, borrade bort lite rester, skar bort en liten cysta och sydde en massa stygn. när jag kom hem kändes det okej. ont, men okej. sen släppte bedövningen och då började det blöda som utav bara helvete och slutade inte blöda förrän efter 18 timmar. till slut började jag spy upp allt blod jag svalt. kunde inte gå av all blodbrist. har tre visdomständer kvar som ska ut, men har inte ens vågat tänka på att boka tid för det...

2012-11-07 @ 13:16:46

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0