264

anna (<3): be om det!! jag sa innan att jag är superrädd för sprutor. det är tydligen inte ovanligt att man får piller för det. för mig är inte själva operationen särskilt jobbig, det klart jag hade ju hellre sluppit, men det gör mig inte så mycket, det är bara sprutorna jag tycker är jobbigt. jag fick typ en miljon sprutor, antagligen för att dom inte ville att det skulle kännas alls, eftersom att jag var så jävla rädd och ledsen redan. jag tänker lite att det kan väl inte ha varit rätt gjort för din del? visst att det kan blöda, men det där låter ju helt sjukt. gå till en annan tandläkare? boka möte och prata om det innan, så du får förtroende för kirurgen och så ni är på samma plan och båda vet hur det ska gå till och så.

avtryck;
Postat av: anna

<3
har tänkt göra det, gå till en annan tandläkare alltså. men är så jävla rädd bara...
grejen var också att förra gången trodde jag att min vanliga tandläkare skulle operera bort tanden, men när jag kom dit stod det en helt annan snubbe där (!) "hej, det är jag som är kirurgen" hur tänkte de då, liksom?

2012-11-07 @ 13:54:08

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0