294

"Har snackat med Hanna om att hon och jag inte ska ha sex mer och det var helt lugnt :)<3"

jaha. vadfan. precis när jag läst det kom tårarna. igen. fast denna gången okontrollerat.
vad gör jag nu? berättar jag? vad isåfall? går jag lugnt vidare? är jag sköna kompisen och ber henne vara med på en trekant?

hur kan det vara en så liten grej för någon medan jag sitter här och knappt överlever?

vad gör jag.

snälla ni som läser. jag vet att jag skrev för bara några dagar sen att ni fick bestämma helt själva om ni ville kommentera. men nu behöver jag hjälp. er hjälp. för ni känner mig bäst i världen. tårarna slutar inte rinna och inte heller försvann ormen ur magen. hjälp.

avtryck;
Postat av: anna

vet inte om jag känner dig... men jag tror att du känner så mkt mer för martin än du vill erkänna för dig själv. du kan nog inte vara sköna kompisen mer. i långa loppet skadar du dig själv genom att vara det. tycker att du ska våga känna efter och om du verkligen tycker om honom, så som jag tror att du gör, så ska du visa det. visa att du menar allvar.

kan ju tyvärr hända att han bara vill ha dig som sköna kompisen men i så fall är det bättre att du får veta det nu. då vet du iaf var du har honom. det är bättre än att leva i ovisshet.

2012-11-14 @ 20:12:47
Postat av: anonym

Håller med ovanstående.
Varför vill du bara vara som du är med Martin?
Känner mig lik dig på många sätt, men hade aldrig orkat den sorts relation ni har. Jag är alldeles för svartsjuk och behövande för det.
Har jag någon, ska han bara ha mig, och jag bara han.
Tror du vill mer än vad du säger till dig själv.
Om du inte vågar/vill satsa på något mer, kanske du ska överväga att ändra eran relation eftersom den uppenbarligen sårar dig, när andra kommer in i bilden.

2012-11-14 @ 22:25:01

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0