296

1. era kommentarer. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jag kanske har känslor för honom. kanske. vad jag vet är att jag måste berätta för honom hur jag reagerade. sen får han tolka det som han vill. för jag vet fan inte hur jag ska tolka det.
 
2. hade fått ett sms av honom inatt.
"Täcket luktar du!
Jag hoppas att allt är lugnt,
känner mig som ett otroget svin :(
Du är verkligen den bästa jag vet <3"
 
3. vet inte hur jag ska reagera på det. vet inte hur jag ska svara eller ens om jag ska svara. jag svarade inte på det han skickade igår. jag var så uppfylld av ångest och hemska tankar att det aldrig hade kunnat sluta bra. dessutom vet jag inte vad jag vill och därför vet jag inte vad jag ska svara.

avtryck;
Postat av: anna

hade du inte haft känslor för honom, hade du inte reagerat som du gjorde. tror att han betyder mkt mer för dig än du vågar erkänna för dig själv. verkar så på det du skriver här iaf.

tror faktiskt att han ångrar att han låg med henne.

2012-11-15 @ 12:32:41

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0