300

jag ringde stina igår. fina fina fröken stina stina. hon som alltid löser mina problem och får mig på bra humör.
kanske träffar jag henne ikväll. om madde kan ställa om och ses imorgon istället. madde har vit månad och jag behöver göra något dumt. typ nu. direkt.

och stina är bra. för hon fattar att man inte alltid kan vara mogen och vuxen. hon fattar att man ibland bara måste göra dumma saker för att komma över något. hon fattar grejen med att man ibland inte kan styra sina handlingar, och att man ibland måste göra vissa saker fast att man vet att man kommer ångra sig dagen efter.

men hon tvingade mig att prata med martin. jag har inte gjort det ännu. men jag vet att jag kommer behöva göra det. jag vet att jag kommer göra det. jag känner bara att jag inte ska göra det förrän jag är helt säker i mig själv. jag kan inte prata med honom nu, för jag vet inte vad jag skulle säga. eller jag vet väl vad jag skulle säga men jag vet inte hur jag ska säga det. och jag måste ha tid att räkna ut hur jag kommer att reagera och hur jag ska göra för att överleva.
och under tiden är det väl ingen som säger att man inte får ha kul?

avtryck;
Postat av: belle

hur menar du nu raring? vad är det du ska säga till honom? är så nyfiken jämt åh HATAR att jag bor så långt bort hatar AVSTÅND

2012-11-16 @ 20:04:19

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0