307

åkte till stina. vi pratade istället för att plugga och sen åkte vi longboard istället för att plugga och sen åt vi istället för att plugga. det blev inte mycket gjort. men hon fick reda ut sina tankar och jag fick reda ut mina. (så gott det går med det jävla trassel till hjärna jag har)

efter det åkte jag direkt till madde. vi kollade på så mycket bättre med hennes mamma och sen kom bebisen. och jag dog. jag är ingen barnmänniska. men jävel. det är hennes lilla brorsdotter och jag fick klappa på mjuka huvudet och lukta på henne och skratta ikapp med henne och så tog hon mitt finger sådär gulligt som bebisar gör. biologiska klockan den jäveln. sen kollade vi på en värdelös film och skrattade så som bara vi kan och sen skedade vi hela natten. bästa vännen.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0