314

belle: kommer inte lägga in mig. klarar mig, och känns dumt att ta en plats från någon som behöver den mer. det är inte så illa nu som det har varit tidigare, och jag har ju överlevt det, eller hur?

i övrigt. gick till skolan idag. hade en lektion. lyssnade inte, men jag kom dit iallafall. efter det åkte jag och tränade med stina. vi skrattade tills vi dog och svettades med i rutinen så gott vi kunde.
mår helt okej. dödstrött, men okej.

avtryck;
Postat av: anonym

låter som en konstig typ nu, skulle man kunna nå dig på nåt sätt? har följt din blogg i vad som känns evigheter och dina texter ger en ro på ett speciellt sätt. har ingen att prata med
vet inte vad jag vill nu heller. du behöver inte publicera denna, du kan gärna ta bort kommentaren efter läst den eller nåt.
hej

2012-11-21 @ 20:17:49

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0