316

ska träffa martin imorgon. vet inte vad jag känner. vet inte vad han kommer säga, hur han kommer vara.
jag smsade honom i måndags.

 

jag får ont i magen varje gång jag tänker på dig. det är inte så det ska vara. det är inte så det brukar vara. jag brukar bli varm i kroppen och trygg när jag tänker på dig. för du är min bästa vän. och när jag blir sådär ledsen och ångestig är min första tanke att ringa dig. och det känns helt skevt att inte kunna göra det nu eller att det inte känns självklart. jag blir helt knäpp av det här. och jag blir ännu knäppare av hur nära du är. för jag vet att jag alltid gör sönder det då.. (som du kanske märker) jag är så himla rädd att göra dig ledsen. hellre skjuter jag mig. och jag är jätterädd att inte vara med dig också. jag blir helt knäpp av att inte veta vad jag vill. och att inte ha någon aning om vad fan jag tycker, någonsin. så med det här ville jag säga förlåt. och tack. och jag älskar dig. och förlåt igen. typ.

 

han svarade något i stil med jag kommer till dig någon dag i veckan :)

JAHA. frågade om vi skulle ses på tordag. gärna <3

JAHA ÄNNU MER. så nu ska vi ses imorgon. och jag vet inte vad jag ska vänta mig. om jag ska vänta mig ett långt samtal. eller att allt är som vanligt. eller att han säger att han inte vill längre. pratade om det med karin förut. har en så stark känsla att han kommer typ: nä du är för jobbig, pallante, hare tja! men jag vet ju inte. är inte särskilt ledsen nu. det har gått över. och jag får inte ont i magen när jag tänker på att han låg med hanna. vad jag känner är nog mest. tomhet. det blir som det blir. orkar han inte emd mig längre, då gör han inte det, då kan jag inte göra något nu ändå. (fattar om det är så pga skulle ALDRIG orkat med mig själv) är väl mest trött och vet inte vad jag vill. det är också en sån sak. eftersom att jag inte ver vad jag vill vet jag ju inte vad jag ska vara nervös över. han dumpar mig, jaha, det kanske är lika bra att vi slutar ses, det har jag ju ändå föreslagit förut. han dumpar mig inte, jaha, näha, men dåså. då får vi väl fortsätta ligga/ses/hänga/vara vi. 

 

(fast dom förklarade det så jävla fint på greys anatomy förut. jackson och april pratade om sex. deras sex. och hur det egentligen inte bara är sex. och hur ingen av dom trodde det. typ. /tönten)


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0