320

jag och stina och martin och anton (järngänget) hade pratat om att ses ikväll. allt var dock lite tveksamt eftersom att jag och martin knasade. nu är det lugnt, men vi kunde ändå inte ses. anton är kär i någon brud igen (som vanligt) och han och martin och grabbgänget skulle på något häng hos den här tjejen och hennes brudgäng typ. en av dom brudarna är den som martin löste. aj. i hjärtat och i magen. bara lite. är väl mest bitter. jag ska ut och dricka öl med karin och lovisa ikväll iallafall. karin är deppig pga hennes martin har dumpat henne. igen. och jag är allmänt knäpp och instabil efter grejen med min martin, så vi tänkte att vi skulle supa bort alla våra bekymmer. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0