321

är nog på riktigt sämst i världen. å. hatar mig själv.

avtryck;
Postat av: belle

alltså. inte för att det kanske gör nå vidare skillnad. men. JAG tycker så genuint fruktansvärt mycket om dig. vill du fortfarande att jag ska komma den tredje? för i så fall dör jag av längtan redan nu. & HALLÅÅÅÅÅ. kolla mitt senaste blogginlägg där jag på rillen visar mitt nya hår!

2012-11-23 @ 16:08:04
Postat av: j

nej det är du verkligen inte. jag tycker du är JÄTTE fin och du verkar vara så himla trevlig och jag vill verkligen träffa dig och dricka öl någon dag ihop skulle varit fint hehe.... tycker iaf jag :):)

2012-11-23 @ 17:18:09
URL: http://freedomtime.blogg.se

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0