326

mitt i all gråt i fredags gjorde jag något. impulsivt men underbart. att få vara svag.
jag smsade rebecka. för det är henne jag hade ringt om vi var VI. 
 
jag tänker på dig
(steget jag skulle dö för dig)
och du vet känslan.
 
jag skulle dö för dig får mig alltid att tänka på rebecka. 
vi upptäckte steget tillsammans. 
jag hade tvingat med henne på 12h festivalen.
kristian anttila skulle spela och jag älskade henne. 
vi rökte otroligt många paket cigaretter den dagen. 
det var i maj och det började bli varmt ute.
vi tog löjliga bilder i en fotoautomat och höll handen.
medan vi väntade på kristian anttila spelade steget.
vi lyssnade. blev kära. älskade så mycket. 
en vecka och sex dagar senare hade vi inte varandra längre.
en vecka och sex dagar senare var vi inte VI längre.
en vecka och sex dagar senare brast allt.
 
jag tänker på dig med, varje dag.
du betydde så mycket för mig.
du betydde allt.
& ja, jag vet precis känslan.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0