342

ligger i sängen. fortfarande. det har väl gått iallafall tre dagar. och jag kommer inte upp. jag vet inte hur jag ska ta mig ur svackan. egentligen vill jag ut ikväll. elin undrade om jag ville följa med henne. det hade varit så fint. och jag vill så gärna försvinna in i dimman. jag ska fundera lite. och isåfall kan jag stanna hemma imorgon. försöka plugga lite och ligga under täcket med gott samvete, för att jag iallafall gjort något. jag orkar inte med att vara den tjejen som ligger i sängen hela helgen. det är inte jag. egentligen. ska ringa stina sen och kolla om hon kan bestämma åt mig. för jag kan ju uppenbarligen inte. och så ska jag se om vi kan träna någon gång i helgen.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0