204

 
jag ska vara brutalt jävla ärlig här också. det är därför jag har denna bloggen. också för att jag måste skriva ner det, jag måste kunna se vad det är jag tänker för jag är så jävla borta i tankarna. jag hänger inte med.
NÅGONTING kommer att hända med martin och mig. jag är säker. jag har tänkt på det länge, men nu är jag säker. FÖR, gör det inte det, kommer rjag att göra så att något händer. vår relation har varit perfekt för mig dom senaste 10 månaderna, men jag känner att någonting kommer att hända, någonting måste hända nu. 
fakta: martin är min bästa vän. martin har räddat mitt liv. 
för det kommer jag alltid att vara skyldig honom något. alltid. 
vi är för nära nu. eller vi har varit för nära för LÄNGE nu. vi har varit för nära för länge, utan att veta vad vi är. 
fakta: jag skulle gå under om martin skaffade flickvän nu.
det finns två alternativ för att jag inte ska gå under totalt när han skaffar flickvän (ja när, inte om, för det kommer att hända snart. jag känner på mig det)
alternativ 1. bli tillsammans med honom. på så sätt kommer han inte att bli någon annans. på så sätt kommer han att bli min. på riktigt.
alternativ 2. sluta träffas helt. då kommer jag att vänja mig av vid att ha honom nära hela tiden. sluta träffas, sluta ligga, sluta prata. sluta vara VI. då, när han träffar någon (förhoppningsvis inte den närmsta månaden) kommer jag inte att gå under, för vi är inte vi längre då. 
grejen är att båda dessa alternativ suger. jag kan inte bli tillsammans med honom. jag är inte kär. och jag vill inte ha pojkvän. eller jag vill ha pojkvän, men inte martin. han är fortfarande mer en kompis. dessutom tror jag att det är dags för mig att testa att ha sex med någon annan än honom. jag tror att jag måste testa snart. ponera att vi blir tillsammans. säg att vi gör slut efter ett år. och DÅ ska jag ligga med någon. då kommer det att ha gått två och ett halvt år sen jag blev våldtagen. att börja ligga då kommer vara så JÄVLA svårt. andra alternativet vet jag att jag inte kommer klara. just för att han är min bästa vän. just för att han har räddat mitt liv. 
SÅ. jag och stina kom på ett tredje alternativ. som också suger, men som inte suger riktigt lika mycket som dom andra två. 
alternativ 3. fortsätt träffas, sluta ligga. då kommer vår relation mer och mer att gå över till en BARA kompisrelation. vi kommer inte ha det där skedandet när vi sover, vi kommer inte att hålla varandra i handen, vi kommer inte kyssas hejdå, vi kommer inte att viska fina saker i varandras öron. 
 
men jag måste veta vad han vill också. jag måste veta vad han tycker. han kanske aldrig mer vill träffa mig efter att jag har sagt detta. kanske kanske inte. det vet jag inte förrän imorgon. för vi ska ses då. imorgon kommer jag att veta vad som komemr hända. jag är livrädd. för att han är min bästa vän. och han har räddat mitt liv. jag är livrädd.

avtryck;
Postat av: belle

hur rädd du än är lilla m är det ALLTID bäst att vara ärlig mot både dig själv & honom. våga tro på att er vänskap håller (sagt av någon vars vänskap till någon har klarat allt) ibland funkar det. ibland kan man hålla ihop no matter what. längtar efter dig!

2012-10-04 @ 11:43:59

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0