208

det har tagit så mycket energi, men jag har fått så många kramar, så mycket kärlek. det är värt det.
eftersom att jag kom dit på lördagen och kidsen hade kommit på fredagen var det ingen idé att lära mig namnen pga de MYLLRADE redan och var cirka trettio stycken. vi delade in dom i gruppen och dom fick tävla om vilken grupp som bakade bästa tårtan = grädde och choklad och smulor överallt. dom blev sådär härligt hysteriska av sockerchocken. dom var mellan nio och tolv och lyckliga. vi åt och jag diskade i en evighet. på kvällen såg vi på ice age och ledarna skrattade mer än barnen. alla låg i en såndär grym cisvhög. alla huller om buller, använde varandra som huvudkudde och fotstöd och kramades med sina kompisar och kanske höll i handen med den dom var kära i. jag drack te och höll martin i handen hela tiden och jag var tydligen fantastisk på att prata som sid. när filmen var slut gosade vi kvar lite, kramades hur mycket som helst. dom borstade tänderna och skrotade runt i sina pyjamasar och var så jävla söta. några blev arga för att dom inte fick vara uppe och leka sanning och konsekvens men efter ett antal timmar av godnattkramar och berättanden av sagor och schh och ännu mer schh, sov dom. vi ledare var tröttare än barnen och ville sova. vi käkade lite ananas, bäddade på golvet i stora rummet och satte på harry potter. jag sov alldeles nära martin. det var lite kallt och han är min favoritkamin. min älskling. (ja.) skedade hela natten och sov helt okej trots att jag inte hade tagit propavan utan bara melatonin. sov faktiskt ganska bra när jag jag väl somnade nu när jag tänker på det. jag älskar att sova bredvid martin. barnen vaknade som vanligt vid typ halv sju ":)" ledarna låg kvar. alla fnissade när dom såg att jag och martin sov under samma täcke och jag fick typ tusen "är ni ihop!!!!!??!?!?!?!!!" under dagen. barn är så jävla ärliga. så jävla rättframma och söta.
resten av dagen flöt på. jag och martin smyghånglade i köket, eller när det inte var några barn i rummet. det var det där superintensiva-hånglet-mot-ett-skåp-och-sen-slänga-sig-ifrån-varandra-när-någon-kom-in-i-rummet-hånglet. vi har gjort det så många gånger förr. och jag vet att jag och devan gjorde så när jag var i mexico också. jag och julia fick psykbryt på att kidsen ville ha så JÄVLA mycket korv och vi tappade bort några i skogen utan telefoner så vi fick ropa på dom med megafon och otto fick kliattack och grät så jag fick hålla ett paket smör på hans rygg medan han pratade om minecraft i typ en timme. vi hade en rasistkommentar från ett barn och en som skrapade upp armbågen. olle och rikard dansade och sjöng electric banana band så fort de fick chansen och anton fick köra till göteborg och fixa grejer typ en miljon gånger. jag fick skjuts hem med ett av barnen och hennes pappa. iben är så jävla grym.
nu är jag helt slut, men på ett fint sätt tror jag. borde ha pluggat, men det har inte funnits kraft och disciplin.
det var en fin helg.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0