209

helgen har varit fin. har inte mått dåligt. bara lite kanske. men för att jämföra liksom.. 
jag har lagat mat, kramat mysiga kids, åkt fyrhjuling mitt i natten, pussats, sovit jättenära osv osv.

det där skrev jag femte december förra året. det var martin jag syftade på. det var ett likadant läger som i helgen. det var tillochmed samma lägergård. i lördags på kvällen gick jag och martin ut för att röka. jag sa att det var helt otroligt hur bra man såg stjärnorna, eftersom att vi var mitt ute i skogen. han skrattade och sa att precis det där hade jag sagt sist vi stod där han och jag. 
han sa vet du att det var här det hände? 
det var precis där, för snart ett år sen allt började. det var första kyssen. jag hade stått och rökt han hade skrattat åt att jag var ett sånt stadsbarn eftersom att jag blev så förvånad över stjärnorna. vi log. skillnaden var att nu visste jag allt om honom och han visste allt om mig. nu rökte även han. nu hade jag på mig hans tröja och inte min egen. nu var han min bästa vän och denna gången frågade han inte först om han fick kyssa mig.
(det hade varit ett så fint avslut. allt hade kunnat sluta där det började) 
 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0