217

gjorde provet. det gick inte så dåligt som jag hade väntat mig. (nu kommer det säkert göra det bara för att jag sa det)
ikväll är jag bjuden på fest hos emma. vet inte om jag ska gå dock. är trött och sjuk och jävlig. jag VET att jag borde vara hemma och vila upp mig, men samtidigt. har jag någonsin tackat nej till ett tillfälle att bli full? nä.
ska dock ut med madde imorgon. vet inte om jag pallar två dagar i rad. (jag börjar väl bli gammal haha) nä men att jag är lite sjuk och så. vore skönt att ta en propavan, äta popcorn och lyssna på halfblood prince hela kvällen. kanske kan åka dit en stund och bara dricka lite? fast nä. för mig är det ALLTID all in.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0