245

jag och karin och max hade det jättefint. han bjöd oss fattiga jävlar på öl eftersom att han har fått lön och vi skrattade och kramades. max sov här och det var så skönt att slippa frysa på natten.

på morgonen åkte jag och tränade med stina. skivstång. kukstång. har alridg haft såhär mycket träningsvärk i hela mitt liv. kan knappt gå. efter att vi hade tränat skjutsade stina mig hem till henne på hennes cykel och vi gjorde världens godaste mat och satt och pratade tills det blev mörkt ute. sen drack vi te och tittade på bilder från strängnäs, där vi lärde känna varandra. vi skrattade tills vi dog och båda blev positivt överraskade över hur sköna vi var. jag har tänkt att jag var asstel och rädd för att gör bort mig, stina har tänkt samma sak om sig själv. skönt att för en gångs skull titta tillbaka och känna att man inte var helt dum i huvudet.
och så planerade vi. för att vi älskar att planera. skrev listor och diskuterade alternativ. när jag kom hem hade jag ångesten från helvetet och grät.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0