227

i tisdags åkte jag till martin. min bästa vän och min livräddare. han åkte till australien igår och kommer att vara borta i två veckor. (jag saknar honom redan) jag kom hem till honom och vi låg i soffan och skrattade oavbrutet i två timmar. bara skrattade åt att vi var så roliga. vi tittade på film och han skulle absolut lufttrumma med i alla låtar och jag bara skrattade åt honom. vi låg som vi alltid gör. han bakom, jag framför, hans hand i min bh och hans pussar i min nacke. sen lagade vi mat. hånglade lite medan vattnet kokade upp och sen åt vi. vi träffade anton lite, och sen gick vi ut på promenad. mitt i skogen i stövlar och utan smink och andades landetluft som det stadsbarn jag är. det småregnade och vi höll varandra i handen och vi gick långt. när vi kom tillbaka spelade vi fifa och sen la vi oss i hans säng. gosade i en miljon år och hade sex ännu längre och sen kliade han mig på ryggen tills jag somnade. det var längesen jag sov så gott. hela tiden alldeles nära och hans pussar i nacken och armar om mig. jag vaknade långsamt och vi hade sex fast båda fortfarande halvsov i början. vi gosade kvar i sängen och han hade försovit sig, så vi gosade ännu längre för det skulle inte vara någon idé för honom att åka till skolan då. sen tog vi samma buss och vi kysstes hejdå och nu är han i singapore och snart i australien.
mitt hjärta.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0