558

igår tog jag med mig martin till sexologen. det var bra. riktigt bra. han tyckte också det. och jag tror att det är först nu han förstpr storheten i det vi lyckats med. jag gjorde inte heller det innan jag började gå hos lotta. 
sen skrattade vi och åkte hem till mig. vi satte på oss våra onsies (jag är räven han är pikachu) och så gosade vi. jag fick total panik när jag skulle plugga, så martin ringde anton och bad honom göra det åt mig. och det ska han. en del iallafall. och JAG HAR SÅ DÅLIGT SAMVETE, men det är så skönt också. att lägga det i någon annans händer. och jag vet att anton gör det så gärna, och att det inte bara är mig det händer. han är sån. 
så jag och martin kollade på this is england '86 och höll handen istället. plötsligt blev han ledsen och så åt vi popcorn istället. lyssnade på ful musik och var nära nära. 
 
jag och martin kan ligga i min säng i timtal och bara prata. orden tar aldrig slut med honom. just igår var vi väldigt töntiga. sådär låg och kollade in i ögonen och sa vad vi tyckte var fint och bra med den andra. 
han bad om att få gå ner på mig (jag borde ju ALDRIG göra mig av med honom.......) och sen höll vi handen lite till. sen fick vi panik över att klockan var så mycket, men vi ville liksom inte sluta prata, ville inte somna för att det skulle vara lite tid vi inte spenderade med varandra. vi somnade nära nära och jag torkade hans tårar en stund. han kom inte upp på morgonen fastän jag försökte. det gick inte och han sjukanmälde sig istället. vi hade jättebra sex i duschen och kom i princip samtidigt. 
 
jag älskar honom.

avtryck;
Postat av: belle

alltså <333333333333333333333333 älskar ER IHOP litegranna.

2013-04-11 @ 09:51:27

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0