563

jag gjorde något dumt och nu är dagen förstörd. för mig.
jag läste martins sms. JAG ÄR EN HEMSK MÄNNISKA. verkligen. hatar mig själv för det.
och från hanna. och dom har träffats. och pratar fortfarande. och det hade varit okej, det ÄR okej, men han har ljugit om det. när jag frågat eller när han berättat. "vi har inte smsar på säkert ett halvår" "nej jag skulle aldrig träffa henne, jag tycker inte ens om henne"

jag blir så ledsen. och jag blir så trött på mig själv.. VARFÖR? man får inte lov. han skulle bli så sårad. jag hatar mig själv. men jag har så dåligt samvete, så det känns inte som att jag har någon rätt att vara ledsen över det.
jag gjorde fel. aldrig igen.

avtryck;
Postat av: Anonym

gjorde det med beatas telefon en gång. aj, aj, aj. fick reda på otrevligheter & blev ledsen & hade sanslöst dåligt samvete. usch. om det känns viktigt fråga lite försiktigt om henne igen, se om han ljuger. igen.

& hur blev det med er två egentligen? har ni bestämt hur ni ska göra? fortsätta ses som ni gör nu men han vet att inte kommer tveka att ligga med någon annan & chansen kommer? alltså. ja du förstår. det lät jättefel men det var inte alls illa menat.

2013-04-14 @ 13:41:52
Postat av: belle

& om han skulle vilja, får han också ligga med någon annan då? jag vet ju att han är kär i dig & sådära men om han skulle vilka/det skulle hända vad hade hänt med er då?

2013-04-14 @ 13:42:47

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0