565

jag har fortfarande inte tagit mig från martin. har varit här sen i fredags. han tycker dock att det är okej. hoppas bara att han verkligen menar det.

det har hänt så mycket. den här helgen har varit så mycket.
vi har pratat om hanna, vi har möblerat om hans rum, vi har lagat mat, ångesten, kramarna, filmerna, kärleken.

nu sover han. jag började grina när jag skulle av bussen och han skulle vidare till skolan så han gick av. fick så dåligt samvete. har det fortfarande. nu är vi hemma hos honom igen. har ätit lite. han sover. jag ska försöka plugga lite.

avtryck;
Postat av: anonym

önskar du uppdaterade varje dag.
så jag kan fylla ut min vardag

2013-04-15 @ 22:00:44

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0