583

satan i helvete vad ont det gör. allt gör ont. tankarna gör ont.
jag vill inte mer och jag är paralyserad inför framtiden och jag kan inte lita på någon relation till någon. jag har legat i sängen precis hela dagen. rädd för att låta fötterna möta golvet, rädd för att andas annan luft än den trygga under täcket.
jag skar mig förut. det var längesen nu, och det händer så sällan. och värre, det blev inte bättre. tog piller, det hjälpte inte.

min högsta önskan är att sluta andas.

avtryck;
Postat av: belle

fina rara glassis. jag tycker att du är fantastisk & förstår att du inte tror på det ett dugg men tänker fortsätta tills du gör. på riktigt.

2013-04-29 @ 14:50:20

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0