586

har helt cpmycket ångest. vet ej var den kommer ifrån. var hos martin inatt. vi tittade på harry potter och råkade bli fulla. hade hur bra sex som helst och sov nära. han skulle ha nationella prov astidigt, så jag var hemma redan vid nio. det känns som att det var flera veckor sen, helt seriöst. 
valborg. vill inte alls. vill vara under täcket och slippa allt. ska ut med madeleine och emelie, och jooo visst ska det bli kul, men det känns ändå mer jobbigt just nu. 
 
det är obehagligt hur beroende jag är av martin. för vad jag känner nu, är att om jag istället skulle ha gått ut med honom, hade jag inte haft ångest. jag hatar att jag inte känner mig trygg med någon annan än honom, eller utan honom. jag hatar det.
drömscenariot skulle vara att jag går ut med madde och emzah och sen åker till martin/han kommer till mig. jag hoppas. hoppas. hoppas. det är patetiskt, jag vet, men jag klarar mig inte utan honom. fan.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0