640

har väl uträttat ca noll idag. imorgon kommer bli så stressigt. jag måste till vårdcentralen och få nya propavan utskrivna. har ju inte ätit det på så länge men sen kom smällen och nu sover jag dåligt igen. vill inte göra det i frankrike. vill ju dock INTE smocka i mig proppisar varje natt och sen vara totalbäng resten av dagen. men det löser sig. jag vill iallafall ha möjligheten.
så imorgon blir det vårdcentralen och sen växla pengar kanske och köpa en massa saker jag behöver och så färga håret och å. fasen. jaja. ska träffa madde på kvällen iallafall. ~*säga hejdå*~

och så åker jag till martin nu. igår var första natten vi sov utan varandra på en vecka och ja typ sen i julas har vi ju sovit tillsammans ca alltid och det är så svårt att sova utan honom. helt ärligt. jag trodde inte det kunde bli så. men jag märker ju att det gör ont utan honom..

han har jobbat första dagen på jobbet idag. åkte hemifrån klockan fem imorse stackarn. jag tar med mig pyttipanna och cola och så ska vi mysa. fast han somnar nog tidigt. han ska upp lika tidigt imorgon...


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0