630

jag vet att jag aldrig skriver. tråkigt, men allt är så samma. och det är så mycket.
oftast pendlar jag mellan allt är så bra och helvete. osäker på det mesta. men jag ska skriva om studenten sen. och om allt annat jag missat. ikväll åker jag till sicilien. kommer hem om en vecka. så det blir ännu mindre.

mest är jag trött. fysiskt trött, och trött på alkoholen och trött på allt destruktivt och trött på att vara ledsen.
men jag tror jag överlever. ett tag till iallafall. sen får vi se.

avtryck;
Postat av: belle

puss & kram & hoppas du får det skönt i värmen. kan slappna av & sådära. tänker mycket på dig & i augusti är jag i Göteborg.

2013-06-10 @ 10:28:15

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0