518

karin och max kommer hit snart. vi ska färga mitt hår och plugga på vietnam. fast jag har inte det provet. jag läser inte den kursen. kanske kan plugga på pakistan istället.

jag åkte till martin igår på kvällen. vi kollade på harry potter hela natten och kramades i sängen. han hade bråttom imorse, men jag fick ett jag älskar dig du är det bästa som finns-sms sen. jag låg kvar i sängen hos honom ett tag. sen drog jag mig långsamt hemåt. hade helt dödligt ont i huvudet igen. sådär så jag trodde att jag skulle spy. fy vad jobbigt.

imorgon åker jag och karin till lerumsgymnasiet och träffar grabbarna. tvåorna har rollspelet och vi tittar på, och pojkarna skickar lappar med råd. igår när jag och martin låg och pratade i sängen sa han plötsligt du vet att hanna är med i rollspelet va? 

och det gjorde så ont. och ångesten kändes i magen. jag vet inte om jag har lust att träffa henne. jag vet inte om jag har lust att vara i samma rum som henne. jag vet inte om jag har lust att se martin kramas och prata med henne. kanske ska skicka en rådgivningslapp till henne. skriva något taskigt. haha. nej så dum är jag faktiskt inte. martin sa dessutom om du har tur får du höra henne prata, då kommer du märka hur otroligt korkad hon är. jag brukar alltid säga ifrån när han säger så om henne, det har jag gjort även efter att han låg med henne, för jag tycker inte att det är rättvist, även om jag blir lite varm i hjärtat av att jag är smartare. men denna gången sa jag inte ifrån. jag kände att jag behövde verkligen höra det från honom. då. vi får helt enkelt se hur det blir imorgon. 


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0