532

asta fyller år idag så vi ska ut och dricka öl och fira. och så ska vi ha gäster. och så måste jag skriva klart policydokumentet. men i huvudet står allt still. jag har samma bilder hela tiden. det är det enda jag kan fokusera på. imorgon är det precis två år sen jag blev våldtagen. två år. jag är så jävla instabil, och detta på det. jag kan liksom inte få ut bilderna ur huvudet. jag fattar inte hur jag ska kunna sitta och vara trevlig mot våra gäster och sen asta när det är allt jag kan tänka på. hur ska jag kunna skriva ett policydokument när jag knappt kan skriva detta för att tårarna inte slutar rinna. hur ska jag överleva det här?
 
och frågan; ska jag supa skallen av mig ikväll för att försöka glömma, eller ska jag vara nykter så att ångesten inte blir större än nödvändigt imorgon?
 
hjälp

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0