712

så jävla instabil. vet inte vad jag vill med något. rädd. 
1. var på festen hos karin. mysigt att träffa johanna, trist att jag som vanligt fick ta hand om alla. 
2. åkte hem till martin efter det. han var också på fest i krokarna. 
3. jag stannade i två nätter. första = dyngraka, fyllesex sådär som man ser på film. liksom direkt när vi kom in genom ytterdörren och sen alla kläder utspridda hela vägen till närmsta säng. sen pyttipanna. andra = vi badade och tittade på film. hade det jättebra i perioder trots att vi var bake. sen bråkade vi och så mådde båda dåligt och så sov vi knappt något under kvällen. 
4. vi bestämde under bråket att vi inte skulle ses på ett tag. och denna gången kom det från honom.
5. åkte in till stan tillsammans med martin på söndagen, han skulle jobba och jag träffade maddo. hon åkte till aruba dagen efter. hatar henne. men om det är någon jag kan unna det så är det hon. hon förtjänar det så jävla mycket. vi åt långfrukost på café och sen åkte jag hem.
6. var hos min psykolog igår. bra, givande samtal. men så.jävla.tröttsamt. tröttsamt att inte bli frisk, tröttsamt att prata om, tröttsamt att tänka. 
7. karin kom hit och skulle hjälpa mig med matten. jag fattade nämligen noll. hon fattade också noll. kände dom där så bekanta panikkänslorna i magen. hur dum i huvudet jag var var det enda jag kunde tänka. dålig dålig dålig. karin åkte på kvällen.
8. ringde martin innan jag gick och la mig. vi har sagt att vi får prata i telefon. och jag kände att jag behövde honom så jävla mycket. någon som kunde prata om något roligt så jag slapp mig själv för en stund. men han var hos anton och aron och därför rätt dryg och stel stämning. la på.
9. gick upp och åkte till matten idag. FATTADE FORTFARANDE INGENTING. panikkänslorna och denna gången gick dom så långt att jag nästan började gråta. rusade därifrån med hjärtat långt ner i magen efter ungefär hälften av lektionen. g a v u p p. 
10. fick mail av en lärare. provet jag gjorde om kongo för ett tag sen, jag fick mvg på det. och även i kursen. men det spelar ju ingen roll för jag är sämst på allt annat.
11. åkte hem, ringde martin för han hade bett mig att ringa och väcka honom. han svarade trots att jag ringde ca fem gånger. sov för djupt. han ringde upp efter ett tag. var dryg. tråkig. stel. när han frågade om min dag berättade jag om matten. att det hade gått så dåligt, att jag var så dålig, att jag mådde så dåligt. han: men du är bra på annat. HELT oentusiastisk, helt fel sak att säga. inte typ nä tråkigt, å kan jag hjälpa. nä. du är ju bra på annat. fy fan. la på.
12. låg i sängen och tänkte att jag borde borde borde försöka med matten. jag har ju trots allt prov på torsdag. kollade på sex and the city istället.
13. åkte till tandläkaren. hon: nu kan vi börja planera inför att boka en tid till att ta bort tandställningen. BÖRJA. PLANERA. INFÖR. VA?!? då blev jag arg. fan förlåt men mina tandläkare har ju varit totalt jävla inkompetenta. dom har ju varit sämst. så när hon sa att det kanske skulle vara aktuellt i början av nästa år skrek jag NÄSTA ÅR?! kände mig elak, men jag orkade inte vara så jävla städad och trevlig. så jag sa till henne det jag tänkt så jävla länge. när jag satte in tandställningen för ca tre och ett halvt år sen (!!!!!!!) sa dom att det skulle ta ett och ett halvt till två år. och jag sa till dom att i fortsättningen borde dom plussa på ca två år för det är väl det som har hänt här. det är inte rättvist att dom ger falska forhoppningar, ett och ett halvt år, nej. två år, nej. artonårsagen, nej. studenten, nej. under sommaren, nej. början av hösten, nej. så när jag har tänkt och sagt att jag skulle bli klar till nyår har jag PLUSSAT på FLERA måndader FLERA gånger. jag sa det till dom. och det var så JÄVLA SKÖNT. och ännu bättre: jag fick som jag ville. jag fick en tid. och här är enda stället jag tänker skrivad det på,  säga det till. den tjugonde november. det är alltså två veckor och en dag kvar. kanske blir det bara på överkäken, men det är ju den som gör ont och är ivägen och ful så det gör mig inte så mycket. JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR DET. herregud jag skulle kunna dansa. ÄNTLIGEN. nästan tre och ett halv år, fyra operationer, minst ett tandläkarbesök i veckan. lycka. 
14. är deppig nu ändå. matten hänger över mig. fy fan. och martin är fan sämst. jaja.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0