728

jag ska ut med mötti ikväll. det var så jävla längesen jag träffade henne. men det ska bli rätt skönt med någon som bara pratar och tar för sig. vi har gjort så himla mycket dumma saker tillsammans jag och matilda. haha. det blir nog bara några öl för hon ska upp och jobba imorgon. (men om jag känner mig själv blir det aldrig bara "några öl", även om någon ska upp och jobba) fast vill faktiskt inte göra något extremt. imorgon ska jag träffa lovisa. det var också helt galet längesen. alltså, sen studenten har jag träffat henne två gånger. och det är allt. så det ska bli mysigt. fick jobb på söndag, så det blir ingen utgång för mig. snarare middag eller fika eller något. hm. och fick jobb på måndag med. så det är skönt. ska dock försöka plugga en del imorgon och på måndag. (som det ser ut nu kommer jag nog att behöva gå en till termin på min gamla gymnasieskola för att bli klar med allt)

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0