729

jag klarade mig från dunderfylla igår. jag drack faktiskt bara en öl. det var jättekul att träffa matilda igen. det var så himla längesen. och hon har lugnat ner sig vilket gjorde det så mycket enklare. det var ett par år där jag var så jävla trött på henne. trött på att behöva ta hand om henne. vi mådde dåligt tillsammans, men när jag vände det inåt, vände hon det utåt och var jättesvår, speciellt när alkohol var inblandat. jag vet inte hur många gånger hon rymde när vi var med varandra och jag dagen efter fick prata med hennes mamma, hennes pojkvän eller polisen och säga var jag såg henne senast. 
men nu är hon gladare. lugnare, fast fortfarande sådär härligt sprallig. vi pratade skitlänge och sen gick vi hem. 
 
idag har jag mått lite halvkasst hela dagen. fysiskt mest. ont i huvudet, skakis och yr. jättekonstigt. för jag är ju inte bakis heller.. var och träffade lovisa förut. vi fikade i flera timmar. det var verkligen jättekul att träffa henne med! märkte att jag hade saknat henne.
 
nu ska jag titta på en film och sen försöka sova. jag ska upp och jobba imorgon.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0